måndag 17 januari 2011

Dagbok för måndag.

Denna måndag började med en hemsk spänningshuvudverk. Kände mig faktiskt pigg när jag vaknade och redo för att ha skoj hela dagen. Efter att ha skickat sms till Jessika & Molly strax innan 9 och frågat ifall jag fick komma dit efter dagislämning började huvudet göra ont och illamåendet smyga sig fram. Inte blev de bättre av att bussen jag skulle tagit var FULL med barnvagnar så jag fick ta nästa GRRR!! Ja när man har sådan huvudverk är varenda minut ett helvete.
Hemma hos Jessika fick jag en Ipren och 3 koppar kaffe. Fick en värmekudde på huvudet sen kände jag hur jag kunde le igen :) Tack!
Emma & Nellie kom också och lekte med oss.
Bebisarna busade och mammorna åt VV mat och drack lite mera kaffe.

Älsklingen har ikväll dragit iväg och tränat. Inte igår han var de. Bra för långa, smala han att få lite muskler för ryggen hans. Hoppas det går bra och han inte kommer hem med sträckta muskler eller skadade kroppsdelar.

Nu blir det:

Imorgon händer det mer på schemat! Puss hej!

Inga kommentarer: