söndag 23 januari 2011

Helgen.

Var en fullspäckad dag igår av olika kuligheter.
Till en början så var det kalas för Annies lilla Elena som fyllde 2 år. Jätte goda tårtor! Annie fick däremot skäll av nästan alla då hon gjorde ordning SAFT I KAFFEKANNAN :/ (jag dricker ju inte kaffe säger hon bara saft som barnen haha). Men Melissa styrde upp det hela och fixade kaffe till oss "vuxna" :) Melissas 5 åriga dotter lyckades charma mig totalt. Vilken öppen, oblyg fin tjej. Hon sa att jag var fin och hade fint hår och frågade ifall jag ville bli hennes nya bästa vän. Haha hur gulligt är inte de då av ett barn?! Sådan skillnad på alla barn som finns. Min Milton gillar verkligen inte att prata med sånna han inte känner.

Hemma blev det ännu mera fika ma&pa kom för att hämta barnen. Första gången Elvira skulle få sova hos mormor och morfar :)

På med kvällen partyoutfit och iväg på fest hos Edward motomoto Åkerman som fyllde 36 år. Där var det minsann drag långt efter midnatt. Mingel och alkohol. En mycket trevlig och kul kväll. Man är idag lite småseg i skallen men inte så farligt faktiskt.
Saknar mina gosungar nu jätte mkt och väntar på att ma&pa ska komma hem med dem så jag kan få pussa och krama på dem!!!!!!

Inga kommentarer: