måndag 24 januari 2011

Ungar ;)

Idag fick jag skäll av Milton efter dagis. Han tyckte att jag borde ha lagat middagen medans han var på dagis så att den var klar när han kommer hem haha.
Milton: Åååå varför gör du inte de när du är hemma mamma?? Ååååh!!!!
Senare ser han sin vitaminburk på köksbordet utan lock eftersom vi glömde ta på de innan vi åkte till dagis imorse.
Milton: MAAAAMMMMAAA Du måste sätta på locket på mina björnvitaminer annars blir dom gamla Varför har du glömt mamma? Du måste ha koll....
Vad håller på att hända med ungen?! hahahaha

Innan min Zumbaträning idag kände jag för att ge Elvira ett bad då jag tyckte hon kändes allmänt smutsig och lukade pruttrumpa. Ungen hinner bada i ca 3 min innan hon BAJSAR I BADKARET. Värsta korven! Detta har då aldrig inträffat med Milton så jag blev helt chockad. Jag tog upp ungen ur badet och Robin fick ta upp korven och skölja ur karet sen blev det en dusch för damen.
Nu springer jag till sängen... puss hej!

Inga kommentarer: