tisdag 11 januari 2011

Crazy baby!

Idag var det första mötet detta år hos logopeden med Milton. Lite tokigt blev det eftersom jag hade en galen liten tjej med mig också haha. Blev lite mkt ordna med Elvira istället för att fokusera 100 % på Milton. Nästa gång är det barnvakt som gäller. Farmor kanske? ;)

Eftermiddagen spenderade jag och Elvira tillsammans med våra vänner på öppnis. Satte Elvira i ruschkanan sen var det totaltköööört!!! Hon älskade den ;) Hon åkte bra många gånger och hade även skoj när andra åkte den. Hon kryper nu för fullt, går med gåvagn, drar i allt, smakar på allt, klättrar här o var, upptäcker den stora vida världen med andra ord. Att vara i mammas famn är det tråkigaste som finns. Inte äns på sångstunden kan hon vara hos mig då det är sånger som man skall hålla i dem och hoppa runt. Hon försöker dra sig ur mina armar och lutar sig ner mot golvet. She is crazy!!!

Spinningen kom jag iväg på som planerat tack o lov. Var väldigt mk folk på gymmet. Måste vara alla dessa nyårslöften kom vi fram till. Passet gick bra men självklart var det kämpigt men det skall det väl ALLTID vara så man får ut något av det. Nästa pass inbokat till på torsdag. Yeah nu skall rumpan upp något till sommaren. Fan hängröv i år igen vägrar jag! Hoppas den lyfter sig så pass som jag vill hehe ;)

Imorgon missar tyvärr jag och Elvira babysimmet. Måste besöka ett sånt där ställe som de allra flesta tjejer avsky att gå till. Ännu värre blir det när man har en man som skall utföra detta, bläähäää. Ja ni kanske fattar!? Men det måste göras vilket som. Thats life! Puss o gonatt!

Inga kommentarer: