fredag 7 januari 2011

Fredags!

Blev en väldigt trevlig kväll igår. Drack och åt super gott. Jag, syster och mamma beställde in bubbel till en början för att fira pappsen som blivit en rock morfar hehe ;)
Sen blev det jätte god mat och sen drog musiken igång. Det svänger riktigt bra med pappas 60-talsrock ju. Mera vitt vin på de...
Var hemma vid halv 1 och då blev det knoppa in på direkten. Ja älskling jobbar idag och det var med andra ord jag som såklart skulle gå upp med barnen. Elviris ville tydligen retas med mig idag och vaknade runt 7. Men eftersom hon numera blivit en riktig gosunge så blev det massor av gos med snuttis och napp i soffan innan hon drog igång här hemma med leksaker o allt. Brosan hennes vaknade runt 9, då blev det frulle.
När Milton ville se på film passade jag på att natta Elviris och självklart knoppade jag in på sängen också ;) Den vilan behövdes må ni tro. En hel film fick jag sova mig igenom, GLAD!!

Inga kommentarer: