tisdag 25 januari 2011

Kalas.

Idag fyllde Miltons kusin Felix 9 hela år. Det har vi ikväll firat hemma hos syster med super god soppa och massa gott fika :)
(tycker ni födelsedagsbarnet ser glatt ut? haha)

Kidsen spelar något kulit spel. Den stora killen som snart fyller 13 sitter självklart numera i soffa och spelar spel på sin Iphone.

Min gosrumpa som dessvärre gått och blivit väldigt mammig på sista tiden. Visst är det mysigt att hon vill kramas med mig men eftersom hon aldrig varit det på snart 11 mån så känns det. Visst måste hon självklart också få ha en sådan period i sitt liv men hoppas på att den går över rätt snabbt ändå.

En sliten pappa Robin och Elvira.

Denna underbara jacka togs fram ur garderoben idag för att prövas. (Lånad av Sandras Daisy.) Den satt perfekt och min sessa blev givitvis världens sötaste bebis i den ;) Fan att jag glömde ta bild på henne i den med söt kjol o allt. Får bli nästa kalas som faktiskt blir redan imorgon då nästa kusin fyller år.


Hela dagen har varit jätte bra. 05.15 ringde klockan och jag steg upp gör att köra svärfar till sin jobbarkompisar i Tuna. Innan klockan slog 06.00 låg jag nedbäddad i sängen igen :) Somnade om sjukt skönt. Barnen lät mig sova till drygt 8, lyx! Ledig dag för Milton eftersom det var logopedsamtal. Idag kom snälla farmor och passade min busunge, tack tack för de. Busungen är liiite jobbig att ha med numera som sagt.
Eftermiddagen spenderades i Skäris med barnen och svärmor. Lunch - shopping - fika. Mycket trevligt. Kom hem med precis det jag hade tänkt förutom fotoalbum. Att det ska va så svårt att finna ett litet album som man tycker om. Jaja inge stress med den saken än så...

Imorgon är det babysim och kalas på schemat!

Inga kommentarer: