onsdag 19 januari 2011

Lite bättre...


Igår var som sagt hela familjen hemma.
Jag med den världens öroninflammationen jag någonsin har haft och älskling med en låsning i ryggen.
Ja han gjorde sig inte illa träning i måndags men hemma sen när han skulle resa sig från soffan och bege sig in i duschen sa det KNAK och det låste sig. Jag stod mest och tittade och tycke det såg kul ut. Så där såg ju jag ut typ hela graviditeten. Fast jag låg dock på golvet många gånger och behövde hjälp upp. Nu klarade sig min älskling själv upp och in i duschen tack o lov.
Jag hade en tid bokad hos kiroprakorn igår men det kändes som att jag skulle hoppa det men gav såklart tiden till Robin. Han behövde det! Tyvärr hjälpte inte knäckningen så mkt på just hans problem men skönt var det ändå tyckte han för lite skraj var han innan då han aldrig gjort detta :)

Skulle lägga mig och vila lite i soffan igår efter maten ca 18.30. Jo precis vila... Robin väckte mig halv 12 när han gick och la sig. Då släpade jag mig in till sängen. Sov riktigt bra. Var nog för att det "sprack" till i örat igår ikväll. Låg som på dödsbädden första tiden i soffan då jag verkligen led. Det dunkade på i örat. En kraftig pulserande smärta :( Plötsligt knakade det till och de började spraka och knastra och rinna ut massa geggamoja. Milton var snäll och gick och hämtade papper då jag typ sov fast ändå inte.

Idag är det en ny dag och vi alla mår lite bättre.
Ja Robin är iaf på jobbet och mitt öra dunkar inte på. Visst jag har inte ett skit och det brusar konstant men fan så länge det ine gör så jävla ont är jag happy!!
Blir babysin idag. Elvira får stå för dykningen, jag hoppar de hehe :) Får stoppa in en bomullstuss eller något i örat som man gjorde när man var liten och skulle bada (ja då jag jämt fick öroninflammation när vi var utomlands). Konstigt när jag hela tiden var under vattnet och simmade. Fatta vad mkt vatten och bakterier man får då!
Puss&Kram!

Inga kommentarer: