onsdag 26 januari 2011

Kalas nr2.

Kalasdag nr 2 blev för Miltons kusin Vide som fyllde 5 hela år. Hela handen nu, inte illa! :)
Elvira visar stolt upp den fina jackan hon fått låna av Daisy innan vi åkte hem till Vide. Sen tackar hon farmor Anne jätte mkt för den färgglada klänningen hon fått. Oj vad mkt beröm hon fick av alla (min mamma höll nästan på att ta klänningen haha. Hon önskar att det fanns en i hennes stl).

Här är kalasbarnet själv! Självklart var det tårta och ljus-ut-blåsning på kalaset.

Storesyster Annette och Elvis ;) Den coola killen med coola mössan är min grabb de!

Denna lilla krabat med namn Nellie har idag varit hemma hos Elvira och lekt. Dessvärre sov Elvira hela tiden eftersom hon var helt död efter babysimmet. Fick väcka henne efter 2 timmar. Men Nellie fika med sina smörgåsbitar och röjde loss med Elviras toys så det gick ingen nöd på henne.
Min vän Madeleine har också förgyllt min dag idag :) Hon kom precis till när jag och Emma skulle dricka vårt eftermiddagskaffe, vilken röta va?! Stackars Emma som fick dricka kaffet UTAN lactosfrimjölk (ja ni kanske fattar vad som hände efter då hon ej tål mjölk haha).

Nu är det bara 2 kalas kvar denna vecka. Snacka om att ALLA fyller år i januari. Sjukt skoj då man är en kalastjej :) På lördag smäller det för fina gravida Sofia. Middag + discobowling på Heron är det som gäller då, yeah! Söndagen blir det fira min rockpappa!
Förstår ni vilken roliga vecka detta är?!



Imorgon är det besiktning på Elvira (försenad 10 mån kontroll)


1 kommentar:

Anne sa...

fanns det vuxenstorlekar så skulle jag åxå vilja ha en sån "Elvira-klänning"!Så härliga färger! ;)