fredag 28 januari 2011

Tacos.


Längtar redan jätte mkt till dagens middag. Är så himla sugen på tacos. Var alldeles för länge sen nu känns det som. Förr var det oftare. Måste bli ordning på de nu!! Eftersom Robin även ska iväg och träna efter jobbet kommer jag få vänta så mkt längre än vanligt. Jag undrar om jag kommer att kunna hålla mig. Risken finns ju att jag redan ätit och Robin får värma på :/ Nä fan ska försöka tygla mig och tänka på annat.

Just nu sover min kräkbebis och Milton leker i kojan jag byggt till honom. Riktigt stolt över kojan. Fan jag är så bra ibland! :) Han ska ha affär i den så jag väntar på att få komma och köpa när den är färdig ;) Han sa faktiskt dessutom att jag var "bästa mamman" när han såg att kojan blev såååå fiiiiin.
Hoppas Elvira sover 1 ggr till under dagen sen för då tänkte jag knoppa in brevid henne eftersom jag är rätt mör. Visst HON sov inatt men JAG låg på helspänn hela natten och hoppade till varje gång hon bara ville ha nappen. Visste ju inte om hon skulle kräkas mer eller inte.
Puss&Kram

4 kommentarer:

prinsarochprinsessor sa...

hahahahha
Jag ska ha taccos idag hihi skulle haft det igår men tyckte om att ha det hellre idag!!
Så igår vart det mumsiga entrecote skivade strimlor med en malaysisk krydda tillsammans med kockos mjölk mmmm
Men i dag blir d taccos med en massa gott gott

prinsarochprinsessor sa...

Gumman hur attans hämtar du roliga bilder o klistrar in jag e helt lost =) som tacco bilden?

Jessika sa...

Jag e oxå sååå sugen på tacos men de är ju inte nåt ovanligt direkt att du o jag vill ha d !! Haha ska ta ett snack med min man angående den saken när han kommer hem! Synd bara att han inte är lika förtjust i d som jag !!
Sofie: hon hämtar dom från google! Det är bara att söka på d du vill ha och klicka på bilder så kommer d massor med bilder! Bara att välja o vraka (0:

Madde sa...

japp precis som jessika sa så hämtar jag dom från google. Sprarar dom på min dator sen hämtar jag dom på mina bilder =) Ja tacos är liiiivet haha