tisdag 24 november 2009

100 dagar till Bf.

Försökte filma magen förrut när hon röjde som sjutton. Hela magen gungade fram och tillbaka. Men lyckades aldrig fånga det på kameran. Varje gång jag satte på kameran och filmade så slutade hon, lite blyg kanske. Stängde av kameran och hon började igen. Vill ju inte ha en film på10 minuter när det börjar röra sig precis på slutet, vill fånga det i början av filmen, ja ni hajar. När jag fångat den perfekta sparken får ni se.

Nu har jag känt på hängig 2 kvällar i rad. Igår trodde jag på allvar att jag skulle bli sjuk idag men imorse mådde jag som en prinsessa, näst intill iaf. Men nu ikväll igen har jag känt mig hängig, lite ont i halsen och blivit tvungen att ta alvedon. Imorgon är Milton ledig med mig för vi skulle ha åkt till en vän i S-tälje men det blir nog vara hemma och vila. Inte alls lika kul för Milton dock eftersom han skulle fått leka med hennes lilla sessa som är lika gammal som han. Hoppas han inte blir allt för besviken. Jag hoppas han väljer att sova ett långt eftermiddagspass så klena mamma får sova och kurera sig ordentligt om jag nu inte vaknar upp som en solstråle imorgon igen.
2 dagar kvar till 3D Ul.

Inga kommentarer: