torsdag 12 november 2009

Smärta.


Tänk så snabbt allt kan vända. För några dagar sedan kände jag inte vidare mycket av bäckenproblemet medans idag kan jag knappt röra mig. Känns som att det blir värre varje timma som går nu. I förrgår kunde jag röra mig ordentligt dagtid, igår kunde jag köra bil utan smärta IDAG har ALLT varit smärtsamt som tusan. Varje kopplingsnedtryck under bilkörningen har känts som tusen knivhugg genom kroppen och att stå rakt uppOchned och laga pyttipannan var en mardröm. Varje rörelse, varenda litet steg fick tårarna att nästan komma. Älskling kom precis hem till middagen och sedan dess har jag kunnat sitta stilla. Men inte ens det är vidare mysigt längre. Hittar inga bra ställningar i soffan. Allt känns. Längtar så mycket efter den där elstötargrejen som jag ska få nästa vecka. Kan den göra så jag har mindre ont ÄLSKAR jag den redan!

Bebisen rör sig som en galen gymnast i magen. Femhundramiljoner kullerbyttor om dagen, jag lovar. På kvällarna är det inte en lugn stund. Pigg rackare mellan 18-21. Sover gott om dagarna och än sålänge på nätterna men det är väl bara en tidsfråga innan man inte får någon sömn pga kraftiga sparkar. Känns otroligt skönt att känna att hon finns där och mår bra. Kul att det syns så tydligt nu utanpå magen att det rör sig galet mycket. Älskling har både sett och känt nu. Jobbigt bara när hon sparkar och rör sig precis på kissblåsan.
Bara 2 veckor kvar till 3D Ul.

Inga kommentarer: