lördag 7 november 2009

Lördag.

Som sagt så är mina prinsar bara för bäst (för de mesta) haha. Idag vaknade man upp till att mysfrukosten var dukad. Tända ljus och kokta ägg. Härligt. Bara att sätta sig ned efter att ha duschat. Storprinsen fixade även mina DeluxMatlåda, ravioli.
Nu sitter jag här och lyssnar till en brottningsmatch inne från sovrummet. Prinsarna mina leker grabbiga lekar som jag Inte fick vara med på. Fan jag kan brottas jag med. Fast just nu passar det ganska bra att jag ej fick delta eftersom frillan kanske pajas och jag som ska bege mig till jobbet snart.
Ska först en sväng förbi Sf på sergel och hämta ut biobiljetter till mig och pappa. Vi ska se "Bröllopsfotografen" imorgon på FarsDag. Äta på PizzaHat och umgås. Inte varje dag man går på stan med sin far. Ska också se till att Milton ritar en fin teckning till sin pappa.
Ikväll blir det kalas hos syster som fyller 38 år idag. Milton får leka med kusinerna och alla mår bra.

Inatt drömde jag mardrömmar. Fy och bajs. Detta jävla vaccin gör mig galen. Var det tvungen att komma en jäkla svininfluensa just nu när man är gravid o grejer. Tankarna kring vaccinet bara snurrar. Vill bara blunda och när jag tittar igen ska allt vara över. Blir psykiskt galen snart.
Puss på er babes!

Inga kommentarer: