torsdag 12 november 2009

Elstimulator.

Kom nyss hem från sjukgymnasten. Vet ej vad som hände eller vad hon gjorde. Hon lyfte lite på mina ben, kollade ryggen och bäckenet. När jag skulle resa mig från britsen tog ALLT TVÄRSTOP. Oj satan vad det drog och värkte på min onda högersida. Tårarna sprutade och det kändes som om att jag skulle föda nästan. Vilken smärta. Allt detta för att hon "retat" upp mina nerver lite lite grann. Nästa vecka ska jag dit och prova ut en slags elstimulator som ska sitta bak på ryggen och ge elstötar så att smärtan inte hinner signalera upp till hjärnan att jag har ont. Ja va fan ge mig allt som kan milda mina smärtor. Kryckor var tydligen också ett alternativ för mig när jag ska upp och gå. Herregud säger jag bara. Är ju bara gravid!
Har precis fått igenom att bara få arbeta 5 timmar om dagen efter mycket telefonsamtal, läkarbesök, tjafs och bök och vad händer nu då?! Kommer bli sjukskriven iaf. Fast blir nog någon vecka i taget för att se hur det artar sig. På med bäckenbältet och iväg till vårdcentralen sen hem till Sandra för lite kaffe. PUSS!

Inga kommentarer: