tisdag 24 november 2009

Despret.

Tisdag och favoritdagendå det är Despret kl 21.00.
Inatt sov jag ingenting (tror jag). När kl ringde 07.30 kändes det som att jag aldrig riktigt somnat. Kissat säkert 8 ggr och drömt om svinsjukan och att slemproppen lossnade. Men konstigt nog var jag inte trött när jag vaknade, kommer väl säkert senare ikväll.
Bästis vaknade tidigt idag (är förvånad). Så det blev kaffe och lussekatt hos henne innan vi åkte och lunchade med mina kära mamma på kolgrillen. Gud vad man äter och äter när man går hemma och är sjukskriven. Allt handlar om mat och fika. Nästan trött på att äta. Ska ha en vecka utan mat/fika from NU! haha troligt va.
När både mamma och bästis började jobba blev jag ensam och övergiven så jag sökte upp nytt sällskap att fördriva tiden med. Hamnade hemma hos Sandra. Emma var där också och snodde alla Daisys bebiskläder. Tror nog hon har mer än 10 bodys nu i stl 50/56, eller hur Emma, erkänn va?!
Klockan blev 15.00 och det var dags att hämta plutt på dagis. Alltid lika skoj att hämta när han är trött, gnällig och allt är piss.

Bara så ni vet mina vänner så är mobilen typ trasig. Kan ej ta emot sms, skit irriterande. Så om jag inte svarar på era sms så är det inte för att jag inte tycker om er utan för att mobilen är skit. Men ring gärna.

2 kommentarer:

mamma sa...

tittutkliniken ligger inte långt från vår frisör (robert) alltså lätt att hitta dit. Vi hörs vilket tåg jag ska ta från Tumba. Tack för en trevlig lunch det gör vi om igen fast inte där kanske. Kram mamma

Bubblan! sa...

10 bodys, jag tror mer på 67 stycken, haha, mer plats för leksaker!