tisdag 3 november 2009

Låsning.

Kul att man dragit på sig låsning i ryggen på höger sida. Haft det nu i 3 dygn. När jag varit stillasittandes tex i soffan kommer jag ej upp. I söndags låg jag raklång på golvet och kom varken fram eller bak. Älskling fick dra upp mig och hålla i mig när jag stod och borstade tänderna och hjälp in till sängen. Har haft svårt att vända mig om när jag sover också.
Lite pinsamt då det tog tid att resa sig från stolen i matsalen idag på jobbet. Reste mig, kom bara halvvägs, fick då sätta mig ner igen och ta nya krafter. Försökte på nytt, reste mig men kom endast halvvägs andra gången också, tittade mig runt i matsalen och hoppas på att ingen såg hur jag höll på haha. Tredje gången gilt!!! Jag reste mig och jag kom upp. Tog små små steg fram mot diskbänken och diskade min låda och sakta iväg till hissen nästan helt handikappad.
Jag hoppas att det går över av sig själv har inte råd att springa och knäcka ut mig hela tiden. Var bara ca 1 månad sedan jag knäckte ut nacken. Jag ger det 1 vecka till sen söker jag hjälp.
NU DESPRET!!!!

Inga kommentarer: