torsdag 5 november 2009

Snö.

Herregud vilken mördarnatt. Trodde nästan Milton var döende i svininfluensan som han feberyrade och gnällde. Över 39 grader vägrade ta medicinen. Ja efter en halvtimmas vägran kl 03 på natten blev det tvång. Robin höll i och jag pulade in storpillret i rumpan. Han blev lugn och tyst direkt efteråt och somnade om som en stock. Vi sov till kl 10 imorse.

Nu värkar han vara i toppform i stort sätt. Inte tagit feber idag men känns inte som att han har det iaf. Bestämde mig inatt då jag trodde prinsen var döende att jag och han ska ta vaccinet. Jag får ta på onsdag och han vet jag inte än. Doserna var tydligen slut på BVC i Tullinge. Sådan hysteri igår tydligen. När dom får in fler doser vet dom ej än. Får hålla öron och ögon öppna helt enkelt.

Eftersom lillprinsen mår bra ska vi ta och baka. Kärleksmums och schackrutor. Ska bara dricka en kopp kaffe och 3 liter tranbärsjos. Svedan i underlivet är kvar och kommer nog stanna där resten av graviditeten tyvärr, kul liv. Så fort jag är hemma ska jag tydligen bara vila och inte belasta mitt käre underliv haha. Pratat med både gynakuten och barnmorska imorse.

Puss i snön!!!

1 kommentar:

Bubblan! sa...

stackars dej maddis!