torsdag 26 november 2009

Härlig torsdagmorgon.

Man mår som bäst när allt är tipp topp på morgonen som denna. Milton var självklart jätte trött efter hans dag igår och jag fick väcka honom strax före 08. Men han vaknade med ett leende och sa -godmorgon mamma och gav mig en kram. Myste lite i sängen innan vi drog bort det varma täcket för att klä på oss kläder och äta frukost.
Yoghurt med puffar och smörgås. Så söt när han säger puffar för det blir då "pussar". Många pussar mamma, många pussar. Hihi sötlöken. Just nu är det puffar med jordgubbsbitar i som vi har. Då ska han vissa mornar har JÄTTE MÅNGA jordgubbar men ibland (som idag) skulle han BARA HA PUSSAR.
Tände lilla tomtehuset som Milton köpte igår på JULA för 19 kr.

Idag är då dagen vi ska vi se vår lilla knodd i magen i 45 minuter på storbild. Tänk så häftigt. Gjorde inte det med Milton. Visste nog inte att det fanns då. Det har ju blivit mycket vanligare nu. Men iaf så får vi se om det verkligen är en liten girl eller om det visar sig vara en boy. Det har faktiskt hänt att dem sagt fel på första ultraljudet då man är runt vecka 18 förrut så varför inte nu. Mamma, svärmor och syster följer med oss och kollar in den lilla parveln.
Blir nog därefter den fika och sen KÖP AV NYA VAGABONDSKOR!! Fan köpte nya i januari och dem har gått rejält sönder. Såklart har jag inget kvitto kvar som man måste ha vid en reklamation så jag får helt enkelt köpa nya.



Tomtehuset.

"Pussarna"

Tror ni jag har blivit blöt om tårna eller?!
Använda kanske 5 mån. Fan jag som älskade dom.

Inga kommentarer: