fredag 27 november 2009

Fredag.

Den underbaraste lilla prins som finns. Han är det finaste i mitt liv.

Mina nya vagabond stövlar jag köpte igår.

Coolaste morsan i sin otroligt läckra lila mössa från Indiska, yeah.


Dagen har jag och Milton spenderat hemma hos syster. Milton och Abbe har lekt som galningar (som alltid). Syster var ute med dem någon timma på dagen och då passade jag på att slumra till en stund inne i tysthet. Har inte riktigt varit helt Ok denna vecka så en lite powernap behövdes verkligen. Kände mig som en ny människa efter den eftermiddagsluren. Lite örtte och hemmabakat fika innan vi packade ihop oss och åkte hem.

Kvällen har jag spenderat med alla underbara tjejer hemma hos bästis med pizza, godis och Idol. Milton och pappa Robin fick ha grabbkväll med hamburgare, chips och lek med bilar. Lugn och behaglig kväll för alla tror jag. Rätt person fick lämna Idol också nu spelar inte ingen roll längre för min del. Alla tre kan få vinna.

Imorgon är det adventstädning och julpynting som gäller. Milton ska också få springa runt med dammvippan, Robin får fixa julstjärnorna, damsuga och torka hyllor högt upp. Jag får stryka gardiner och dukar hela dagen och fixa pyntet fint. Ganska bra upplagt tycker jag!!

Godnatt.

Inga kommentarer: