onsdag 18 november 2009

Diskmaskin.

Jaha då var det de här med vår förbannade diskmaskin igen. Den är fortfarande ej inkopplad även fast den stått på plats sedan april. Snacka om lång tid som vi har stått och diskat för hand helt i onödan. Slitit på våra ryggar och fötter. Nu fick jag nog och då menar jag det denna gång. Gravidhormonerna tog fart och jag fick älskling att ringa sin kära vän Jocke röris. Nu är fredagkvällen inbokad för inkoppling. Givitvis bjuder vi på middag som tack för besväret om han nu dyker upp denna gång. Förra gången han skulle komma fick han förhinder och ingen ny dag blev inbokad. Nu så, nu jävlar ska det bli diskmaskin. Innan jul, annars!!!!

Idag har Milton fått sina julgardiner uppsatta och han är så stolt över dem. Kul att så lite blir uppskattat ibland. Han kommer också få han en minigran som lyser som jag har haft när jag bodde hemma + en röd fin ljusslinga. Han kommer få det mysigaste rummet i hela lägenheten. Närå det kommer bli kanonbra i tvrummet också. Älskling har ju en förmåga att vilja byta ut hemmabiosystemet hela tiden sedan han började på sitt nya jobb. Nu ska han tydligen sälja det vi har och köpa ett bättre utan kablar o skit. Jaja han få fixa bäst han vill. Blir säkert bra. Kommer ju ta mindre plats det nya och det är alltid skönt.

Var hos sjukgymnasten igen. Fick ondare denna gång också efter jag varit där eftersom hon varit och retat upp musklerna i bäckenet. Jag måste nog komma igång med mina träningsövningar och försöka sitta still och inte springa runt för mycket. Fan va svårt det ska vara då. Hatar att ta det lugnt. Får panik av att sega. Men måste börja inse fakta annars kanske jag blir sängliggandes mot slutet sa hon och det vill jag verkligen inte.
Nu står mina prinsar och diskar och jag ska springa ner i tvättsugan och hämta upp all tvätt. Härligt!

Inga kommentarer: