tisdag 15 december 2009

15:e december.

Nu har jag ännu en gång fått tillbaka täpptheten i näsan. Vet ej om de är gravidtäppa eller om det är en förkylning på G, återstår att se. Inget nässpray hade jag hemma igår så natten blev ett rent helvete. Tog timmar innan jag lyckades somna med den hemska täppan.
Försov oss en aning imorse, självklart. Men allt gick bra eftersom det nu finns snö att locka med så både frukost och påklädning gick toppen. Fick sån bra hjälp av min lilla prins att skrapa bilen också som var totalt borta under all snö.
Åkte raka spåret till Apoteket och köpte nässpray så man kan få andas lite under dagen.

Fick hem mina foton jag framkallade förut på Milton. Måste nu komma iväg senare under dagen så jag kan köpa svarta papper och klistra fast dessa så Milton kan få sin efterlängtade pärm till dagis innan jullovet. Måste ändå köpa en ny köksblandare nu när lönen kommit.
Får se när jag orkar ta mig ut igen. Just nu tänkte jag bara känna lugnet med en kopp te och kaka i soffan med benen i högläge.

Inga kommentarer: