måndag 7 december 2009

Befriad.

Denna morgon har jag gjort saker som befriar själen en aning som att betala räkningar och ringt endel viktiga samtal som man bara skjuter upp. Så mycket bök & stök så fort man blir sjukskriven. Ett helvete rent ut sagt med alla papper och sånt man ska fylla i så att allt blir rätt i slutändan. Boka tid för gravidmassage ska jag också ta och göra till nästa vecka. Har fått abstinens efter massage. Tror att det är väldigt så beroendeframkallande Tjatar på älskling varje dag om lite knåd i nacken, ryggen, sätesmusklerna, vaderna, ja ni ser hela kroppen vill ha knåd.
Vad jag ska ta och hitta på resten utav dagen har jag ingen aning om och det är också väldigt skönt. Ligga med benen högt i soffan och inte belasta min stackars rygg någonting idag då kanske. Ja vi får väl se. Puss hej.

1 kommentar:

anne sa...

Madde,VILA....det tycker jag att du ska göra!! Ha en bra dag!