tisdag 1 december 2009

Lattemorsa.

Kom nyss hem från en middag hemma hos bästis och självklart blev det Despret också. .
Var inte igår man fick skrapa rutorna på bilen. Burr så kallt det har blivit. Tur älskling var med idag så att han kunde skrapa. Blir inte kul för min rygg nu när jag ska hålla på att böka med det varje morgon innan lämning på dagis. Inte alls bra rörelser för ryggen/bäckenet. Men vad gör man?!

Har i övrigt haft en bra dag. Har kommit fram till alla jag inte tänker gå och bli någon hemsk "Mc Donaldsmorsa" haha. Då blir jag hellre "lattemorsa". Fy vad det såg hemskt ut när jag och bästis satt och åt lite på donken tidigare idag då det rullar in 2 lite äldre mammor som då inte brydde sig det minsta om varken stilen eller formen utan bara om att proppa in jätte mycket pommes i käften på både sig själv och lilla ungen. Visst gör man som man vill. Vill man vara överviktig och inte bryr sig om utseendet så fine men jag insåg iaf ganska snabbt att så tänker INTE jag förfalla och bli.

Imorgon är tanken att jag och Milton ska gå upp tidigt dvs 07.00 för att se julkalendern och mysa med frukost i soffan. Men jag har verkligen varit så fruktansvärt trött nu de senaste mornarna så jag drar mig som fan för att kliva upp. Milton är likadan. Inte så att han är vaken den tiden heller direkt annars hade det nog inte varit några problem. Får se hur morgonen blir.
Godnatt.

Inga kommentarer: