tisdag 8 december 2009

Bättre sent än aldrig va?!

När Milton började på dagis februari 08 så fick man i uppgifta att fixa lite bilder som skulle klistras fast på svarta papper och in i en pärm till Milton. Alla barnen har en varsin pärm med lite bilder på dem själva när dem gör roliga saker dem tycker om och lite på familjen men stackars lilla Milton har fortfarande inte fått någon. Fy så hemsk mamma jag är som ännu inte fixat detta. Har suttit i 1 timma nu och framkallat bilder på min lilla prins. Om ca 1 vecka får jag bilderna och så sätter jag igång med lilla projektet att klistra fast dem på svarta papper och skriver några rader till varje bild. Lika bra att göra detta nu medans jag är sjukskriven och bebisen inte kommit ännu.
Har verkligen dåligt samvete över detta men nu känns det en aning lättare i hjärtat när projektet iaf är påbörjat. Efter jul ska Milton också kunna sitta och titta på roliga bilder på sig själv i SIN PÄRM!!

Inga kommentarer: