söndag 13 december 2009

Mycket får man ta med en graviditet.

Fredagen med Idol och alla tjejerna blev super mysig och dessutom vann rätt person, ERIK!!

Lördagen och idag har jag mestadels tillbringat i soffan och i sängen. Dessa JÄVLA gravidkrämpor säger jag bara. Har haft såååå ont pga mina svullna åderbråck down there. Herrejävla vilken smärta. Nästan så att jag åkte in till akuten för att få något ordentligt smärstillande även fast det inte finns något att ge för detta. Lyssnade verkligen till Vårdguidens råd idag och har inte rört en fena. Bara legat med en kudde under rumpan och sovit till och från. Milton och Robin har fått roa sig på egen hand.
Just nu känns det som att jag bara vill föda ut ungen så dessa smärtor försvinner för det är precis vad det kommer att göra sen när flickebarnet är ute. Inget som trycker på då längre. Inte bara det att jag har så ont utan allt detta tär på psyket. Så tröttsamt. Blir så nere när man aldrig kan få känna sig smärtfri. Blir som en bitch som bara gnäller och surar. Tycker synd om min storprins som får ta endel skit i onödan men jag vet att ahan förstår och älskar mig ändå hihi.

Imorgon var det tänkt att syster och barn skulle komma hit på bakning men stackars lilla Abbe är jätte sjuk. Haft 40 grader i flera dagar. Kanske är det grissjukan och då vill jag inte ha dem här. Men min lilla mamma kommer iaf för att göra mig och Milton sällskap i allt julbak. Skönt med sällskap och lite hjälp nu när jag inte direkt är på topp.
Glad Lucia!

Inga kommentarer: