måndag 7 december 2009

Klappar.

Legat i soffan hos bästis hela dagen idag. Druckit kaffe och ätit lussebullar. Härligt med sådana dagar ibland. Man kan inte Alltid flänga omkring utan man måste stanna upp och känna lugnet och det gör man Alltid hemma hos bästis. Imorgon blir det vila hemma. Inte ska jag röra mig mycket är tanken iaf. Måste få bukt på mina eländiga besvär som inte verkar bli det minsta bättre snarare värre. Vila, vila, vila är vad man ska göra men FAN SÅ TRÅKIGT!!! Blir så lätt rastlös det är mitt stora problem just nu.

Nu på kvällen har farmor fått sitta barnvakt ett tag så att jag och älskling kunde åka till Maxi för lite handling av mat och julklappar. Nu är vi klara till Milton med klapparna nu återstår bara allt till hans kusiner. Men önskelista saknas fortfarande. Måste prata med systrarna mina nu så att de frågar sina barn vad de vill få av moster.
Börjar bli dags att handla de nu.
Svårt kommer det bli till min kära sambo. Vi brukar inte köpa julklappar till varandra utan brukar köpa något vi behöver tillsammans eller hitta på något efter jul men i år vad det jag som sa - Jag vill ha julkapp av dig, vill öppna paket.
Jag har gjort en rätt så lång lista till honom med olika saker han kan köpa. Men hans lista är inte särskilt lång, det står endast ÄLGKORV!!! Jo va kul att köpa haha.... han får till att tänka till lite nu. Några bra tips någon?!

Längtar redan ihjäl mig till nästa torsdag då jag ska gå på 60 minuters gravidmassage. Fatta så underbart. Tur hon hade fått avbokningar så det fanns en bra tid som passade mig nu innan jul. Ska njuta till 110% när jag ligger där och blir knådad över hela kroppen.


Inga kommentarer: