måndag 14 december 2009

Mamma det snövar i mitt fönster!!

En glad liten prins vaknde imorse och studsade upp och såg till sin förtjusning att det snöade ute. "Vakna mamma, titta det snövar i mitt fönster, jätte mycket, jaaa".
Snäll som han var fick jag ligga kvar i sängen och sova 1 timma till dvs ända till kl 08.45. Då var jag dessutom mycket utvilad för jag har sovit som en prinsessa, tack och lov. Värken är fortfarande kvar men inte alls som igår. Blev nog ett ganska bra resultat när jag bara låg och vilade igår. Borde göra det flera dagar men tyvärr går det ej idag.
Ska bakas här idag. Ska strax ge oss ut i snön och köpa lite saker vi saknar till bakningen sen plocka upp mamma vid stationen.
Dags att skriva en lista sen böka på sig alla kläderna och mina underbara nya vinterpjuck. LOVE! Puss på er.

Inga kommentarer: