onsdag 2 december 2009

Uppe.

Yes jag klarade det. Jag gick upp 07.10 och hann väcka Milton precis till Julkalendern som enligt mig sög bajs. Jag tackar Gud gör att "SunesJul" gick när jag var liten. Men men vi får hoppas på att barnen tycker denna är bra då.
Termometern visar minus 4 grader. Känns som att man inte vill gå utanför dörren idag egentligen men tyvärr det måste man ju. Snart ut och skrapa dessa rutor på bilen för att köra lillprinsen till dagis. Senare i eftermiddag ska jag och farmor dit på julbak/julpyssel. Det blir en grötkväll utan gröt pga ombyggnad. Men smörgås ska det finnas, så trevligt.
Ska träffa flickorna mina senare (Emma&Jejja). Men vem vet när dem vaknar till liv. Blir väl vid 12 tiden kan jag tänka mig. Så det blir nog Nyhetesmorgon och "Våra bästa år" när jag har lämnat.
Puss&Kram

Inga kommentarer: