torsdag 31 december 2009

Besök på förlossningen.

Idag har vi besökt förlossningen eller aa lämnat in ett urinprov haha. Men det var tydligen dit jag skulle vända mig så det blev så. Fick ett litet pirr i magen och en kick av att det faktiskt snart är dax. Börjar längta väldigt mycket nu. Att den dagen då vattnet går eller när värkarna börjar sätta igång är snart verklig inte längre en miljon är kvar.

Älskling och jag var på morgonen hos barnmorskan också. Milton kastade vi av skrikandes hos farmor. Helt hysterisk var han när han inte fick följa med stackarn. Men som alltid hade han jätte skoj hos farmor när han väl lugnat ned sig.
Själv så fick jag en ny siffra på vågen, 68,8 ja asså snart 70 pannor.
17 kg har jag gått upp hittills. Men det var tydligen bara bra för min kropp och att hon nu tyckte att jag var normalviktig öö okej. Men skönt att höra iaf. Hon klämde och tryckte sönder min mage och tror att lillflickan ligger med huvudet nedåt nu precis som jag trott. Alla sprakar och så är ju högt upp vid naveln och känns som ett stort huvud alltid trycker på min kissblåsa långt ned så antagligen ligger hon som hon ska nu.

Jaha så var det Nyårsafton igen då. Hoppas ni kommer ha det mysigt, roligt och puss på er.

Inga kommentarer: