torsdag 10 december 2009

Vecka29.

(Oj dags att putsa spegeln tror jag)

Jaha då var man inne i V.29. Endast 11 veckor kvar till Bf. Japp det kan gå fort. Bara man sysselsätter sig om dagarna så blir det bättre. Fortfarande hoppas jag på att kunna jobba januari månad men det är inget som är bestämt än. Först vill ja ha min TensApparat sen vill jag känna att det hjälpt så jag inte går och jobbar 1 dag sen blir hemma igen. Ännu bättre skulle det vara om jag dessutom kunde jobba lite extra då också så man får lite extra pengar innan man går på mammaledighet.

Imorgon blir det IdolFinalen här tillsammans med massa mysiga tjejer och Milton såklart, ja och älsklingen vill vara med mid middagen iaf. Han ville så gärna ha pizza han med. Sen får han ge sig iväg eller fly in i sovrummet för i soffan får han inte plats haha stackarn då.
Milton hejar på Erik precis som hans mor, konstigt va?!
Det blir hemmagjord pizza, godis och läsk (vin för de icke gravida). Hade det funnits bra platser kvar i Globen hade vi befunnits oss där men nu får vi gilla läget och gör det bästa av det hela hemma hos mig. Blir nog kalas det med.

Kommer somna tidigt ikväll. Dötrött efter min tidiga morgon. Lillrpinsen har redan somnat in djupt. Han är inte heller någon morgonkille direkt.
Puss på er!

1 kommentar:

Bubblan! sa...

hejje kalle hejja!!!!