torsdag 17 december 2009

Vargarvinter.

Vet inte riktigt om jag valt rätt dag för en tur in till stan direkt men så är läget och jag ska IN. Får ju först en timmas lugnande massage så det ska nog gå vägen ändå.
Tog 5 timmar att skrapa bilen imorse ungefär haha. Men konstigt nog kände jag ingen som helst irritation alls. Satte Milton i pulkan och åkte ner till parkeringen där vi ser att "snälla plogbilen" har murat in våran bil så fint i snödrivor. Jag fick då hoppa in från passagerarsätet och sätta igång bilen. Backade ut från min insnöade ruta och ut där det gick att stå sen ut igen och borsta bort 3 meter hög snö från taket. Milton hjälpte så snällt till. Bruuum iväg till dagis!
Jag hoppas verkligen jag hittar allt idag istan. Skulle vara riktigt skönt att ha allt klart när jag ikväl sätter mig i soffan. Att bara få njuta de sista dagarna före jul. Ett mål denna dag då. BLI KLAR!

Inga kommentarer: