tisdag 15 december 2009

PulkaKväll.

Blev en lite Pulkaåkning efter middagen i den "nya" pulkan. Köpte den förra året ny men den blev aldrig använd eftersom det aldrig kom någon mer snö efter köpet.

Det var på håret Att jag fick idag igen vinterjackan. Mycket kläder har Också börjat krympa massor. Nära män jag känner att och ser jag gått upp riktigt Mycket i vikt nu. Sist var det ca 14 kg upp och det var några veckor sedan. BÄSTIS våg är trasig så Där har jag ej kunnat väga mig och hos barnmorskan sist glömdes det bort. Får se på nästa besök innan nyår vad siffrorna är uppe i då. Vågar inte ens gissa.

En glad Prins i en snöig bil.

En annan glad Prins ler mot kameran.

Tror ni det snöade ute eller??!

2 kommentarer:

anne sa...

Härliga bilder!!Nästa gång kanske vi kan följa med ut. :)

Madde sa...

ja det tycker jag ni ska göra =) idag blåste det ganska mycket inte så skoj...