måndag 28 december 2009

Internet funkar!

Yes äntligen ny router fixat hem.
Idag har familjen besökt Miltons gammelfarmor & gammelfarfar i strängnäs på lite julklappsbyten. Nu är ALLA avklarade. Ingen mer julmat nu tack. Köttbullar och prinskorv dröjer innan jag tillagar igen. Så mätt på det nu.

Därefter åkte vi till Skhlm och shoppade loss. En router, en liten bil till Milton och en linsvätska. Alla gick vi till bilen med en varsin påse. Så skönt att bara gå förbi alla affärerna som kryllade av människor. Tog en tur förbi Elgiganten också. Hade tur att det var ganska så lugnt. REAstormen har väl lagt sig en aning kanske. Men folket stod ju vid tvapparterna och där passerade vi bara. Vi tog bestämda steg mot tvättmaskinerna. Ja och vi fann en som vi nog kommer slå till på här snart. En elktrolux för 5000 kr. visst har det funkat bra med tvättstugan men det är alltid skönt att bara kunna slänga in en tvätt precis när man vill speciellt nu när det kommer en till bebis. Kommer bli mycket kräksaker att tvätta som denna unge blir som Milton var.
Idag ringde jag även min chef för att säga att jag kommer tillbaka och jobbar januarimånad. Så nästa vecka drar det igång igen. Längtar. Kommer blir skönt att få komma ut i arbetslivet igen innan mammaledigheten. 1 mån jobb sen hemma igen. Tjäna lite pengar är aldrig fel. Kommer nog vara dötrött om kvällarna då jag komme hem men så är det.
Imorgon har vi inga direkta planer. Får se vad som händer helt enkelt. Puss på er!

Inga kommentarer: