torsdag 17 december 2009

JulbordPåDagis.

Jag lyckades! Jag lyckades att ta mig både in och ut från stan välbehållen och med alla julklappar utom 1 som jag ska ta och fixa imorgon är tanken. Alla klapparna till barnen (milton + kusinerna), älskling och fröknarna är nu dessutom inslagna också. Ibland är man riktigt effektiv. Självklart hade jag JÄVLIGT ONT när jag sakta som en snigel vandrade mot tåget med tunga kassar men vad gör man inte för barnen och julen. Älskar denna högtid särskilt i år (hormoner).

Startade upp hela shoppingen på Kungshallarna med lite tacos med min kollega Maria. Länge sen man sågs sådär. Trevligt med lite "jobbinfo" och annat babbel. Hoppas nu verkligen på att kunna jobba i januari så vi kan få babbla lite till innan min låååånga mammaledighet.

Som sagt så är jag helt slut och ska nu kasta mig i säng.

Milton sa idag till Robin att han "käkat julbord". Sen när började han med ordet "käka".
Kids?!

Inga kommentarer: