onsdag 16 december 2009

Finbesök.


Annie och hennes söta dotter Elena (11 mån) kom hem till mig idag på en fika. Inte sett dem sen i februari då Elena typ var nyfödd. Herregud vad tiden går fort. Tösen fyller ju 1 år nu snart. Får ta och ändra på det nu va... kanske blir igen snart när både mor & dotter fyller år.
Yeah marackas och brandbil.

En riktig liten gullunge. Verkade vara himla lugn och harmonisk unge.


Eftersom älskling skulle in till stan efter jobbet på julklappsshopping så ringde jag hit bästis på middag. Slängde ihop en makaronilåda (recept från a la Annie). Hade aldrig gjort makaronilåda förrut så idag tog jag oskulden på det. Vet att man kan göra på hundra sätt men detta blev gott tycker jag. Milton vägrade först smaka men åt sedan och tyckte det var jätte gott så tummen upp till det för det var lätt att laga och kul med nya grejer. Nästa gång kan man utforska det ännu mera och blanda i lite mer grejer.
Bästis åkte tyvärr hem ganska så tidigt då hon har fått jävligt ont i bäckenet (emma symptom på smärtorna antar jag). Herregud stackars tjej. Så pass tidigt också. Men lite te och kakor hann vi med iaf efter middagen.
Milton somnade i vår säng framför "Blixten" under tiden Jessika var här. Så nu har jag suttit i telefon i typ 1½ timma med olika människor, sällskapsjuk som jag är.

Imorgon är en big day. Gravidmassage och julklappsshopping för min del inne istan. Ska även träffa en kollega också. Fika och få höra skvaller om jobbet, kul! Älskar skvaller (ja vem gör Inte det?).
Nu tänkte jag breda ut mig i soffan med bena i högläge och bara njuta av livet. Puss!

Inga kommentarer: