torsdag 3 december 2009

Ångest.

Imrogon ska jag till min läkare och kommer med ångest i hjärtat bli fortsatt sjukskriven. Är så jäkla frustrerande när hjärnan vill så himla mycket mer än vad kroppen vill och klarar av. Det var inte så här jag hade tänkt mig denna graviditet. Ville jobba så långt det bara gick, helst in på förlossningsdagen typ haha. Närå inte riktigt. Visst går dagarna när man dessutom har vänner som är lediga/sjukskrivna, en svärmor som är hemma, en syster + barn som är hemma ganska mycket MEN man vill lixom känna att man lever i verkligheten och vara kreativ och behövd på en arbetsplats. Men vad ska man göra när varken bäckenproblemen eller dem pulserande åderbråcken i underlivet inte vill ge med sig??!! När man konstant har värk lite här och var??!! Det är väl det jag insett denna vecka att jag måste acceptera och inse fakta. Har haft sådan jävla ångest över allt detta. Men jag hoppas nu på ett inre lugn ska svepa över mig så jag kan njuta av julen fullt ut.

Nåväl idag ska jag iaf åka till en butik vid älslingens jobb i Årsta för att titta på inredningssaker som tydligen säljs ut för inköpspriset just nu. Hoppas man hittar något fint då. Svärmor och bästis hänger med.

2 kommentarer:

chantelle sa...

Tänkte bara säga att du inte får
missa våran julkalender där man kan vinna olika priser varje dag!
Lottar även ut proffsiga designer! Så ta en snabb titt in i bloggen varje dag för att ha chansen att vinna!
Kramar tjejerna ifrån shoesbagsNboys

Anonym sa...

stackare, hoppas det blir bättre med alla gravid krämpor snart! inte kul att må dåligt när man egntligen bara vill njuta av att vara gravid, hade också massa komplikationer när jag väntade liam...blä inte kul. Men det e bara att blicka framåt, snart mår du bättre å har bebisen i famnen =) kramar jessie