onsdag 3 februari 2010

Babysaker.


Några saker som måste införskaffas tills "lillan" ploppar. Säng och balja fixar jag med ma&pa på fredag. Resten fixas när det fixas ;) Allt löser sig. Skulle vara skönt att hitta några fina långärmade amningstoppar. Har bara linnen eftersom Milton föddes i slutet av april. Amingskudde var det bästa jag någonsin prövat med Milton, en sådan måste jag bara ha. Tror syster har en på vinden (ska höra med henne). Musikmobil tror jag att snälla svärföräldrana skulle ordna sen när tösen är ute. Vyssnalulltassarna skulle vara skoj att pröva på också. Då behövs ingen vagga utan man kan vagga hela sängen. Tycker jag låter helt fantastiskt. Någons som testat dem?! Skönt att ha koll på läget!!

3 kommentarer:

Bubblan! sa...

hej hoppas ni blir friska till sändag, dullsan är nästan helt frisk nu bara nätterna som spökar lite!!! sånna där spjälsängknoppar verkar jättebra, men jag tror man klarar sig lika bra utan!!! puss puss

Malin sa...

Tjenixen. Vi tänkte köpa spjälsängsknopparna till Linnsan men när jag väl var på babyland och provgungade så tyckte jag att det bara blev hårt och rykigt. Inte alls mjuka vaggningar så vi hoppade dom. Men åk och pröva själv för smaken är ju som baken :)

Kram och puss påre du vackra gravida kvinna!

Madde sa...

ja vi får väl se om dom sitter på någon säng på babyland så man kan testa innan. för jag har för mig att dom var ganska dyra... tack för tippsen