måndag 1 februari 2010

My life is Ruins.

Nu är Milton återigen 15 timmarsbarn på dagis. Han får gå 2 dagar ena veckan och 3 dagar andra veckan. Denna vecka är det endast tis & tors 9-15. Men det passade perfekt idag då vi båda var rätt trötta efter helgen och kunde få sova ut imorse. Vi sov till kl 9 prick. Nu är frukosten äten och jag funderar på vad vi ska göra denna snöiga-förstafebruari-måndag. Snön tyckt Aldrig ta slut men det är väl lika bra jag accepterar det. Hörde att februari tydligen är årets snöigaste och kallaste månad. Så det där med barmark och slask och plusgrader är väl antagligen bara att glömma.

Igår tittade vi "Min stora feta greksika semester" och ni gör er själva en tjänst om ni INTE SER DEN! Det var en av de sämsta filmerna jag sett. Fanns väl en o annan kommentar som var Ok men själva handlingen var totalt värdelös. Man är glad då man inte betalat tusen kronro för att se den på bio utan att vi såg den hemma för noll kronor. Av mig får den minus 5 stjärnor.

1 kommentar:

Bubblan! sa...

jag har också sett den, eller 5 minuter stod jag ut sen slängde jag skiten på närmsta soptipp, så otrligt suuuuuuuuuugig film!