torsdag 25 februari 2010

GLAD :)

Var nog min plutt som gjorde att magen hade växt hihi. Ja och då förhoppningsvis visar det bra resultat imorgon på mitt Ul. Min Bm tyckte att magen växt på bra och att lillan nog växt till sig. Sådant får mig att bli lugn och kan slappna av till fullo. Dock så gör det alltid lika ont när hon ska klämma och känna på magen. Skönt hon bara tryckte några sekunder denna gång eftersom hon kände med en gång att huvudet låg där nere som det gjort i många veckor nu.
Hon är startklar!



Nu har jag och Milton ätit lunch (ostkaka med sylt & grädde). Milton tyckte väl inte det var så jätte gott så det blev smörgås för honom också. Trodde att det var något som alla barn tycker om. Men tydligen inte. Jag är iaf mätt och belåten. Vi ska snart fika med mina goda kärleksmums och därefter baka mera :) Älskling har som önskemål att få med strössel på istället för med kokos. Sist hade jag tyvärr inget strössel hemma så han blev ganska besviken eftersom han verkligen avskyr kokos.

Inga kommentarer: