tisdag 9 februari 2010

Stora tuttar.

Har varit så skönt att inte behöva sitta inlåst inne i vår lägenhet idag.
Först var jag och lunchade med mamma Betty i Tumba C. Farmor Anne passade Milton under tiden eftersom han då inte får vistas ute på hela veckan. Mycket trevlig lunch och dessutom fick jag en amningsbh betald. Tack snälla mamma! En betalade jag faktiskt själv.
Kul att brösten är större än vad jag trodde. En storlek upp ytterligare, de ni. Men desto fulare när jag ammat färdigt förmodar jag men ser dem allt för hemska ut blir det utfyllnad inom ett år av lite silikon hade jag tänkt. Vill inte gå runt resten av mitt liv med ett par påsar hängandes på magen direkt. Då kommer jag inte må bra alls så jag kommer verkligen göra det av anledning till att må bra själv och inte för någon annan.

Eftermiddagen har jag och min kopparprick spenderat hemma hos syster med hennes grabbar. Försökt smitta ned Felix. Får se inom ca 2 veckor om vi lyckats. Skönt var det att få komma UT i friska luften och åka pulka och ramla i snön. Märkte dock att jag måste ha vuxit något enormt mycket bara på en väldigt kort tid. Fick inte längre igen Robins täckbyxor som är stora. Var inte länge sen jag var ute tycker jag. Ja vi får se på torsdag då jag ska till bm igen på kontroll.

Nu är familjens exklusiva middag uppäten (korv med bröd) och alla är bra trötta och nöjda. Såg att det inte är ett jäkla piss på tvn idag så vi får se om Robin lyckas fixa någon bra film att se på. Om inte så har jag en hemma som jag kan se "Cry baby". En komedi från 1989 som bland annat Ricki Lake och Johnny Depp är med i. Rätt sjuk film. Lite musikalliknande movie och det gillar jag.
Puss på er kära ni.

Inga kommentarer: