tisdag 23 februari 2010

Kväll igen.

Nu är det kväll och mörkt igen. Att dagarna ändå går är helt otroligt. Milton och jag fick oss en liten behövande promenix förrut på dagen. Ja eller Milton satt i pulkan och jag kämpade på som precis var det som var meningen. Vi gick hem till farmor&farfar och knackade på och sa hej. Fick ett glas vatten och gick vidare. Svettet rann och pulsen den var skyhög som aldrig förr. Inte alls kallt ute och vi hade tur att det inte var snökaos just nu.
Efter lite lek och mellis hemma kände jag mig alldeles matt och gick och vilade. Milton han var pigg så han valde att se på film. Mycket skönt för mig.
Ja så när jag vaknade var det bara att sätta igång med matlagningen. Nu står det pasta med kyklinggegga klar på spisen. Mannen min brukar vara hemma den här tiden men som sagt imorse fick han sitta i bilkö i över 1 timma så när han är hemma vet jag ej.
PUSS

1 kommentar:

Tess sa...

Härligt att du kom ut på en prommis i allafall. Starkt jobbat att dra pulkan måste jag säga! Jag tycker att det är ett företag att ta mig fram bara med mig själv :)
Vi har precis avverkat middagen här. Hos oss blev det ris och fisk i currysås.
Ha en bra kväll :)
Kram