måndag 8 februari 2010

Smörgåstårta.

Nyss ätit en bit smörgåstårta som var från "Hotell Rogges" i strängnäs. Så himla gott. Den bästa kvällsmackan ever :) Robins päron tog med sig från Robins farfar som fyller år idag. Grattis Ragnar!!

Under kvällen har jag känt mig ganska så nere (många anledningar). En är att jag känner mig rätt så hängig och har fått halft panik över att jag inte vill bli sjuk. Är inte helt hundra i kropp & själ. Tagit 2 alvedon för ett tag sedan och känner mig något bättre. Hoppas verkligen på att det inte bryter ut något som blir jobbigt att hantera nu när Milton är hemma och är sjuk och sen så kan det vara jätte nära en förlossning, man vet aldrig. Kanske är just själva stressen som gör mig lite småhängig. Får försöka tänka positivt och ta det lugnt. Ska bli så skönt imorgon då vi ska hem till syster. Ska då ta med barnen ut på tomten och leka i snön och andas in så mycket frisk luft jag bara kan. Ska lägga mig raklång och stirra upp i himlen och njuta ända tills någon kommer och kastar snö i ansiktet på mig haha. Min lilla kopparprick somnade runt sextiden idag så jag antar att han vaknar väldigt tidigt imorgon så det är nog bäst att inte fastna upp för länge. För lite sömn gör än också sjuk.

Hoppas ni mår prima! Puss på er.

Inga kommentarer: