fredag 5 februari 2010

Tidsomptimist.

Tänkte att jag bara skulle vila lite medans Milton såg på film men självklart somnade jag och vaknade med ett ryck över att OJ vad är klockan. Jo den visade sig bara 15.00. Runt halv 4 tiden sa vi att pappsen skulle hämta upp mig så det blev till att kvickna till, ge Miltons mellis, ringa svärmor som ska komma hit och passa lillprinsen och sen fixa till sig.
Tur att min pappa nästan Alltid är försenad så nu blir det inte förrän ca 16.00. När jag var yngre och pappa skulle hämta mig hos någon kompis så visste man att sa han 10 min kom han efter 20, sa han 15 min kom han efter 30 min osv haha. Så det var ingen idé att ställa sig ut om det var vinter i kylan för tidigt och vänta. Han är en typisk tidsomptimist som jag haft turen att inte ärva :) Jag passar nog nästan Alltid tiden jag säger!!
Puss då!!

1 kommentar:

mamma sa...

jag med passar tiderna din mamma då har du ärvt det efter mig. Men städningen går undan det har du ärvt efter din pappa. kram mamma ha en trevlig melodifestivalkväll vi ska äta en räkmacka till det.