fredag 5 februari 2010

Solsidan.

Ja då var det fredag och en härlig sådan. Har fått sova bra inatt efter 12 iaf då jag gav Milton ipren. Sen sov vi som stockar fram till klockan 8 dessutom fick jag ligga kvar och dra mig till klockan 9, tack underbara prins för det.

Verkligen en fin dag. Solen skiner och jag har balkongendörren på glänt så man får känna lite frisk luft (var ett tag sedan). Blir nog tyvärr inte utgång för mig och prinsen idag heller då han fortfarande hostar väldigt mycket och dessutom hade hög feber på natten.

Jag har vikt in massor av tvätt och hängt upp mina nya gardiner till köket. Vilken vårig känsla nu när solen också lyser in så fint. Man blir glad och pigg :)

Ska ta och göra lite lunch åt oss snart. Köttbullar + makaroner en riktig klassiker. Då vet jag att Milton äter också. Han behöver fylla sin magsäck nu ordentligt efter att knappt ätit något nu under hans sjukperiod.



Senare åker jag ma&pa till Ikea för lite shopping av dels bebissäng och dörrar till en bokhylla. Blir fredagsmiddag där för min del. Sen blir det hem till "lets dance" och självklart den nya otroligt roliga serien "Solsidan". Den föll mig i smaken precis. De bästa skådisarna också.
PUSS!

Inga kommentarer: