torsdag 11 februari 2010

Fixerat och svullet.

Denna morgon fick jag SOVA ända till kl 08.45, hur skönt var inte de! Robin var hemma och gick upp med kopparpricken.
Jag åkte till Bm kl 10 på kontroll. Lillans huvud är nu fixerat och klart. Jo tack det har jag känt. Det har blivit mer tryck nedåt och åderbråcken har svullnat en aning, så mysigt och skönt (inte alls). Dock så hade inte magen vuxit något sedan förra gången så imorgon bär det av till Huddinge på tillväxt Ul. Kändes inte så bra när hon sa det. Lite oroväckande men säkert ingen fara. Vet att var och varannan går på sådant så det går säkert bra. Då får vi veta säkert hur hon ligger, väger osv. Kul.

For hem sen för att hämta pricken och Robin. Vi körde Robin till jobbet och åkte sen hem och åt lunch. Trevligt att Madeleine kom förbi också. Hon är nu nybliven husägare och det tycker jag är jätte skoj. Grattis ännu en gång kära vän. Milton var allmänt kinkig under hela tiden Madeleine var här hos oss. Kände att när hon åkt blir det sängen idag också för hans del. Men han kvickande till och blev glad. Han kunde städa och fixa med passa papper som skall postas medans han lekte på sitt rum.

Såg att klockan snart är "Robin-kommer-hem-från-jobbet-tiden" dvs snart 17.30 bara 1½ timma kvar. Denna dag gick riktigt fort. Måste snart förbereda för middagen och ikväll ska jag färga håret så man inte har en hemsk utväxt imorgon på fotograferingen. Ska blir så skönt, trevligt, skoj, befriande och mysigt att komma iväg ut med tjejerna imorgon. Synd nu bara att Annelie ej kunde vara med och fotas men vi ser henne vid middagen sen så det är alltid något.
PUSS!

Inga kommentarer: