måndag 1 februari 2010

HJÄLP?!

Jag råkade tidigare under kvällen komma åt någon tangent så att nu allt är ENORMT på skärmen, skit irriterande. Är det någon som möjligtvisvet hur jag får den här inzomningen som blivit att försvinna??!! Tror jag kom åt något på vänster sida (runt capslock, ctrl, alt). Ett tag funkade inte åäö heller men det tycks det göra nu. Vet ej hur jag lyckades få tillbaka dem bokstäverna men skönt att det löste sig iaf.

Nu är Ph slut (längtar så tills imorgon då det är FINAL). Dags att nu lägga huvudet på kudden och knoppa in.
Milton har hostat endel här på kvällen så han fick lite medicin innan läggdags. Varit rätt tyst från hans rum nu så jag hoppas på att han inte vaknar upp och hostar som en galning på natten. Imorgon är det dagis och jag har endel ärenden som jag tänkte fixa då. Men som sagt det går aldrig att planera en sjukdom. Händer det så händer det.
Puss och godnatt!

2 kommentarer:

zqazzi sa...

hej, du har antagligen tryckt ner ctrl samtidigt som du skrollat med hjulet på musen - ifall du har en sådan... prova att skrolla llite fram och tillbaka samtidigt som du trycker in ctrl... annars har jag ingen aning...

Madde sa...

tack tack för hjälpen =)