onsdag 24 februari 2010

Erik Grönwall.

Just lämnat lillprinsen på dagis och sitter nu här hemma med en kopp te och lyssnar på Erik Grönwalls skiva, yeah!
Jag har helt bestämt mig nu efter denna natt att jag från och med idag inte ska bry mig om när bebisen kommer. Försöka att inte känna efter eller skriva om hur frustrerad jag är över att hon aldrig vill komma för ATT.... inatt låg jag konstant med molande mensverk och bara hoppades på att det skulle hända mer än så. Ville få ont, känna värkarna komma smygandes. Men inte en enda sammandragning kom utan bara en hemsk jobbig mensverk som jag inte kunde sova för. Allt gick över då jag reste mig för att börja min dag. GAAAAAAAAAHHHHGAAAAAHHH!!!!!!!
Så jaha vad händer idag då?! Måste självklart komma på något skoj att fördriva min tid med annars klättrar jag snart på alla väggarna här hemma.

3 kommentarer:

Tess sa...

Bra beslut vännen! Om du glömmer den ett tag så kommer hon när du minst anar :)
Jag har inte kunnat se något mönster i hur mina barn ska komma.
Barn nr 1 föddes i vecka 37
Barn nummer 2 v. 40+2
Barn nummer 3 v. 42
Barn nummer 4 v. 40+3 (snitt)
Barn nummer 5 ??? Ja vi får se, just nu ligger den på tvären så vi måste göra ett vändningsförsök och misslyckas det blir det väl snitt igen...
Dom kommer när dom vill tydligen.
Jag har börjat sticka, virka, måla, baka, städa och tvätta för att få dagarna att gå. man blir ju helt tokig tillslut!!
Hoppas du hittar på något kul som får dagen att gå!
Kramar T

mamma sa...

Men madde lilla hon vill inte komma nu när det är så kallt hon har det så bra där inne varmt o gosigt. Sticka är bra terapi, jag kan lära dig. När jag väntade Camilla satt jag och virkade en lampskärm inne för det var så varmt ute, du vet 1975 värmebölja i augusti. Det minns jag precis som du minns denna kalla vinter.
kram

Madde sa...

japp tack för fina bra tips som kan få dagarna att gå. Jag vet att hon trivs där inne. Det såg vi på 3D ul. Hon log så fint till oss. Ska nu slappna av och njuta av lugnet före stormen är tanken haha =)