söndag 21 februari 2010

BLÅSOR.

Dessa enormt jobbiga hormonella grejer som händer när man är gravid är jag så trött på nu. Det räcker väl med den foglossning, halsbränna, trötthet man har. Nä nu har jag åkt på att få blåsor i munnen också. Tydligen afteblåsor eller något sånt. Långt bak på tungan som är lite obehagliga och jobbiga. Gör inte direkt ont ännu men är bara inne på andra dagen med dem. Hörde av Sandras mamma att dem tydligen kommer att göra ont snart och dem kan sitta kvar 1-2 veckor. Å tack va kul! Köpt något man ska gurgla med från apoteket sen fick jag även av Sandra som tydligen har ett helt apotek hemma en tub med salva just för Afteblåsor. Ja är man hypokondriker så har ma det mesta hemma haha. Men att smeta på den där salva är svårt och vidrigt Får kvällningar varje gång. Men men får hoppas bara på att detta nu INTE blir mycket värre får då hugger jag mig tungan helt seriöst. Orka lida av något sånt här skit nu när man inom kort ska föda och bara vill njuta av sista tiden av magen. Vägrar få sömnlösa nätter pga vidriga blåsor :(

Inga kommentarer: