måndag 22 februari 2010

Nu då eller?!

Idag fick jag ÄNTLIGEN klart bilderna på Milton som ska sitta i hans pärm på dagis. Å så glad han blev när jag kom med dem nu vi hämtning. Vi fick plastfickor av fröken för att kunna sätta in dem i pärmen. Det tog mig endast ca 1 timma att fixa iordning det fint hemma idag. Varför har inte detta blivit gjort tidigare är frågan?! Men men nu behöver jag inte ha dåligt samvete längre. Ytterligare en sak som gjorde hjärtat lite lättare :)

Det blev en GOD lunch hos bästis idag. Hon hade kvar av sin goda gryta från gårdagen (köttgryta med ris). Sockerberoende som jag är var jag bara tvungen att åka till Pressbyrån efteråt och köpa lite fika till oss. Munk, winerbröd och en chokladkaka tillsammans med kaffet.
Känner verkligen nu för att den här förlossningen borde sätta igång snarast så därför bad jag bästis snällt att få skura hennes golv efter att hon hade dammsugit och dammat. Haha då är man rätt störd va om man åker över till sina vänner för att skura. Nu hoppas jag att det händer något SNART för jag fick jävligt ont "där nere" om jag säger så. Riktigt tryck nedåt som om huvudet är på väg ut AJ! Men inga sammandragningar eller något annat så säkert dröjer det ett tag till.

Snart blir det matlagning. Blir korv i ugn med potatismos. PUSS!

Inga kommentarer: