måndag 15 februari 2010

Något på gång?!

Hela morgonen gick jag omkring med molande mensverk + kraftiga sammandragningar. Visste varken ut eller in. Skulle till MVC för att lämna urinodling så jag tänkte att det var väl en urinvägsinfektion jag dragit på mig. Men tydligen visade den ingenting eftersom dem inte ring mig på hela dagen som dem lovade att göra om det visade något. Jaha okej, då var det antagligen lite förvärkar jag hade då. Mådde riktigt illa också när jag vaknade. Kände mig helt snurrig och tänkte att nu blir jag magsjuk men inte det heller. Så med mina slutsatser tycker jag det verkar som att det är något på G eller vad tror ni?!

Miltons alla prickar har nu torkat in till skorpor och därmed är han nu smittfri :) YEAH!!! Självklart har vi nu varit på äventyr hela dagen eftersom min lön (dessutom slutlön) kommit in på kontot. Först blev det lämna urinprov, sen KLIPPNING för Milton. Första gången hos frisören i hans liv. Han har inte vågat tidigare men nu så var han mogen nog för det. Gick som på räls och super cool blev han (lägger upp bilder sen). Äventyret fortsatte med lunch på GylleneMåsen och vidare till Babyland för att shoppa en badbalja. På hemvägen gjorde vi en storhandling på Maxi. Nu är det fullt med massor av mat hemma igen.

Sitter nu här med en kopp te och varvar ned innan jag ska sätta igång med middagen. Ikväll blir det mera te och förhoppningsvis lite massage älsklingen framför "Familjen annorlunda".
PUSS!

Inga kommentarer: