tisdag 2 februari 2010

Stockholm City.

Hemkommen från dagens äventyr.
Tog 300 år att komma in till Stockholmstad idag. Självklart hade det skett en olycka precis när vi skulle åka in. Denna jäkla fredhellstunnel. Väl inne fick vi våra ärenden uträttade. Emma köpte en Babybjörn och jag en present till min pappa. Vi satte oss och fika för att vila våra gravidryggar som ömmade och våra sammandragna magar. Milton började blir dålig igen när vi satt och fikade. Så då blev det hemgång.

Usch han hostar och hostar min stackars plutt. Nu blir det hostmedicin resten av kvällen för honom, middag + kvällsmåltid.
Febrig känns det också som han är, har inte tagit ännu. Han ligger nu i soffan med MITT täcke (han tycker det är mycket mysigare) och tittar på PippiPåRymmen.

Själv så har jag nog gått ned 10 kg sen i fredags. Inte så trevligt men har knappt fått behålla något jag ätit känns det som. Sitter på toaletten typ 38 ggr om dagen. Hörde från min gravida vän att det tydligen var normalt som allt annat under en graviditet Trodde det var något fel på mig först. Nu har jag iaf köpt Proviva blåbärssoppa som förhoppningsvis ska hjälpa en aning. Hoppas bara på att "lillan" i magen inte tar stryk av detta nu när jag inte behåller något jag äter utan att hon fortfarande får i sig den näring hon behöver för att växa och bli stor. Får väl se nästa gång jag ska till Bm på besök hur magen växt osv.

Citat från Milton idag:
"När jag blir stor ska jag dricka julmust och gå till skolan och räkna"
Så söt min prins, love him!! Puss

Inga kommentarer: